Најдобрата стратегија за Мултиканален Маркетинг

Очигледно е дека со текот на годините Маркетингот се прошируваше на повеќе канали, па сега е вистинско време и Вие да ги заследите новите трендови. Сите знаеме дека комуникацијата со клиентите може да биде прилично сложено процес, особено кога нивните навики постојано се менуваат.

Исто така, според голем број истражувања, просечниот потрошувач има потреба да го види производот или услугата шест до осум пати, пред тој или таа да направи купување. Тоа е причината зошто клиентите треба да бидат изложени на различни пораки, за секогаш да го имаат Вашиот бренд на ум.

Она што треба да го запомните е дека особено е важно да се изгради силна маркетинг стратегија што ќе се спроведува на повеќе канали, за да Ви помогне да ги постигнете своите цели и да направите продажба. Во прилог следуваат најважните работи што треба да ги знаете, кога станува збор за оваа тема:

Кога е совршено време да започнете со маркетинг стратегија на повеќе канали?

Правилото број еден е дека треба да бидете таму каде што се и Вашите клиенти. Со цел да го зголемите бројот на Вашите клиенти, морате да допрете до нив што е можно повеќе, преку различни канали. Тука е важно да се знае дека треба да ги дизајнирате Вашите реклами според спецификациите на секој канал, бидејќи секој од нив има свои правила.

Колку ќе ве чини тоа?

Цената на крајот ќе зависи од каналите што сакате да ги користите. Важно е да знаете дека платформите за социјални медиуми се поевтини од ТВ рекламите. Никој не сака да троши голем буџет на реклами и кампањи, но според некои истражувања има позитивен поврат на трошоците (Return on Ad Spend – ROAS). Значи, големи се шансите дека она што ќе го инвестирате во кампањите на крајот ќе Ви се исплати.

Кои платформи се најпогодни за Мулти-канален Маркетинг?

Добро познато е дека сите целат кон најдобриот исход од овие кампањи, па затоа треба да направите паметен потег и да ги одберете оние канали кои работат заедно. На пример, Фејсбук и Инстаграм се многу лесни за користење. Сепак, најдобра опција е да користите една платформа за сите социјални медиуми, со цел да заштедите време и пари, па затоа Ви предлагаме да ги погледнете следниве платформи:

Criteo

Оваа платформа ја стекна довербата од над 18.000 корисници ширум светот. Нејзината главна цел е да ја испрати вистинската реклама во вистинскиот момент и, се разбира, до вистинските клиенти. Criteo Dynamic Retargeting Ви помага да воспоставите подобра врска со Вашите потрошувачи, со прилагодени видеа и реклами, прикажани преку најдобрите маркетинг канали. Criteo Ви ги става на располагање следниве опции:

  • Видливост на Вашите реклами преку интернет, вклучувајќи видеа и социјални медиуми преку глобалната мрежа на Criteo
  • Помага да генерирате нови продажби, со предвидување на дополнителни производи или услуги што би биле од интерес на Вашите потрошувачи
  • Подобрување на рекламите преку Kinetic Design, кој има способност да ги прилагодува визуелните дизајни на рекламите според вкусот на секој купувач, но истовремено да обезбеди конзистентност на брендот и усогласеност со Коалицијата за подобри реклами
  • Перформанси за следење и извештаи за кампањи во реално време

Basis

Basis на Centro во моментов е една од најдобрите автоматизирани платформи за дигитален маркетинг. Тој ви нуди најдобри алатки за планирање, креирање и анализа на Вашите кампањи. Неговите најдобри карактеристики се:

  • Робусна деловна интелигенција
  • Автоматизација на работните процеси
  • Пребарување и социјални интеграции
  • Omnichannel DSP, изграден за подобра брзина и перформирање на Вашите кампањи

Basis, исто така вклучува и оптимизации поддржани од вештачка интелигенција, хипер-локално насочување, како и таргетирање на крос-уреди.

Qpick

Qpick е одлично маркетинг решение кое овозможува дистрибуција на реклами преку повеќе канали врз основа на локацијата и потребите на клиентите. Повеќе не треба да губите време и пари на различни платформи, кога можете да управувате со сите преку само една платформа. Qpick Ви ги нуди следниве опции:

  • Дистрибуција на рекламите на повеќе канали
  • Систем за управување со клиенти
  • Вкрстена анализа на маркетинг каналите
  • Креативно студио

Веб-платформата на Qpick, развиена за трговци, им овозможува на продавачите поефикасно да ги поттикнат дигиталните флаери, наместо да печатат тони флаери и да ги проверуваат впечатоците и продажбите.

Доколку сеуште се прашувате зошто мулти-каналниот маркетинг е толку важен, тогаш треба да бидете свесни за фактот дека корисниците кои следат повеќе канали трошат 3-4 пати повеќе од оние кои следат само еден. Значи, време е да направите паметен чекор и да креирате маркетинг стратегија која ќе ја спроведете на повеќе канали и секако, што ќе одговара на Вашите потреби и ќе Ви донесе многу нови клиенти.

You May Also Like

About the Author: Qpick

FACEBOOK
TWITTER
LINKEDIN
GOOGLE
https://blog.qpick.mk/%D0%BC%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%BD%D0%B0%D1%98%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%98%D0%B0-%D0%B7%D0%B0">